2011. augusztus 15., hétfő

Vicsori



Van olyan, amikor egyszerűen nem akar összejönni. Hiába születik egy jó ötlet, hiába a jó technikai megoldások és sok-sok munka, nem tetszik az eredmény. Így jártam ezzel a medállal is. Rajzban nagyon jónak találtam, és kihívás volt kitalálni a megvalósítási apróságokat, de nem lesz a kedvencem ez a darab. Túl súlyos, durva, vagy nem is tudom pontosan. A dótékszeresek fórumán írta valaki - aki amúgy nem tartotta csúnyának -, hogy olyan mintha vicsorogna a cikk-cakkos drótfogaival. Ez már ezután mindig rajta marad :-)

A fülbevaló más történet. Az elsőt (a képen a jobboldali) pár pillanat alatt meghajlítgattam egy előre el sem tervezett minta szerint. Azután hat vagy hét próbálkozás, némi csapkodás és dühöngés kellett ahhoz, hogy a párja akár csak megközelítőleg is hasonló legyen. Egyszerűen nem tudtam lemásolni, és nem láttam, hogy hol nem csinálom jól. Végül a fülbevalók egész jók lettek, azokat biztos, hogy fogom hordani. A vicsorit meg ... hátha majd magáénak szereti valaki... egy halloweeni tök, például :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése