2011. augusztus 16., kedd

Lánc, lánc, Eszter-...szett

Persze, hogy én is úgy képzelem, hogy majd egyszer, ha nagyon ügyes és gyakorlott leszek, eladásra is készítenék ékszereket. Sok minden egyéb mellett az egyik nehézsége ennek az, hogy egyelőre el sem tudom képzelni, hogy megváljak egy alkotásomtól, főleg akkor nem, ha "eredeti" darab, azaz első példány, amely készítése során formálódott olyanná, amilyen.

Nem vagyok azért reménytelen eset, és ennek jó bizonyítéka a fenti szett. Erről ugyanis tervezése első pillanatától kezdve tudtam, hogy nem az enyém lesz, hanem egy jó barátnőmé, volt egyetemi szobatársamé. Neki rajzoltam, neki készült, így semmiféle nehézséget nem okozott kiadni a kezemből, sőt, jól esik a tudat, hogy más is hordja majd a kezem alkotását. Eszter, viseld örömmel!

Néhány technikai adat: 1mm-es, bevonat nélküli rézdrótból készült ez a szett, kicsit kalapálva, 0,4mm-es dróttal tekerve, és főtt tojással antikolva. A medált 2,2cm-es, a fülbevalókat 1cm-es átmérőjű rózsakvarc érme díszíti. Barna bőrszálra fűztem a nyakéket, melyre ugyanabból a drótból készítettem kapcsot. A fülbevaló akasztók boltiak (szeretek mindent magam elkészíteni, de nem tudom, hogy az antikolt natúr rézdrót hogyan viselkedne a fülben...).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése