2011. augusztus 11., csütörtök

Gombóc Artúr után szabadon

A múlt héten nyílt meg Marosvásárhelyen egy kis üzlet, ahol úgy éreztem magam (mind a kb. 4 látogatás alkalmával, ami 3 napon belül esett meg :-), mint kisgyerek a cukorkásboltban. Mindenféle ásványgyöngyök kaphatóak ugyanis, gömbölyű és kerek, négyzet és téglalap, kocka és érme, fánk vagy csepp alakú ... töltött csokoládé és töltetlen csokoládé, kerek csokoládé és szögletes csokoládé, tejcsokoládé és keserű csokoládé - ja, nem, ez már Gombóc Artúr listája :-D 

Eddig főként internetről szereztem be az alapanyagokat, aminek előnye a viszonylag kedvező ár, van viszont több hátránya is: általában van rendelési minimum, nem lehet darabra vásárolni, csak 20-25 darabos füzérre, és az ember nem látja, nem tudja megtapogatni, ez pedig nekem különösen hiányzik. Így most, a boltban kitombolhattam magam. Onnan származnak már az előző szett korallcseppjei is, és ez a két kis, téglalap alakú unakit. Ez az ásvány is nagy kedvencem, nem is bonyolítottam túl a drótozást. Hogy tulajdonképpen mi is az a minta rajta, nem tudom: virágszerűség, vagy rajzfilmfigura kis keze? Ha valakinek van egyéb ötlete is, kíváncsian várom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése