2011. augusztus 6., szombat

Újabb első

Ezúttal az ezüstözött drót az újdonság. Már egy ideje beszereztem, mert másoknál gyönyörű munkákat láttam ezüstözöttből, el is készült egy fél pár fülbevaló, de a vékony drót annyira merev és törékeny volt, hogy abba is hagytam. Lehet, hogy én fogtam ki rosszabb minőségű alapanyagot, de el is ment a kedvem tőle, meg nekem amúgy is a réz a szívem csücske.

Pár hetes pihentetés után mégis tettem egy újabb próbát. Semmi merészség, csupán egy kis játékos virágminta, üveggyöngyök, rombuszminta, korallkockák. És lám-lám, nem is olyan rossz dolgozni ezzel a dróttal, és az eredmény is kis kedves lett. Az ezüstös színről meg annyit, hogy akár tetszik, akár nem, a lila ametiszt vagy fekete ónix csak ezzel a dróttal társítható, így biztosan lesz még folytatás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése