2011. július 23., szombat

Szinte minden egy helyen


Rózsakvarc is, tulipán is, szinte minden, ami eddig többször is felbukkant az ékszereimben. Egy tekintetben azonban kifejezetten újdonság: más rajzolta, én továbbgondoltam "drótba", így született. 

Nyaralás végén, takarításkor bukkantam rá a papírdarabra, amelyre az egyik jóbarátom rajzolt egy hevenyészett medáltervet. A cetlit jól eltettem, majd itthon addig rajzolgattam, ameddig kialakult egy megvalósítható minta. Rögtön el is készítettem félig, azután pár napig pihent, amíg tegnap végre megérkeztek a megrendelt kicsi rózsakvar érmék, és be tudtam fejezni a medált.

A háta is nagyon szép lett, egyszerűbb, kevésbé zsúfolt. Ha diszkrétebben eldogoztam volna az akasztót, akár kétoldalú medálként is lehetne használni.Talán még így is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése