2011. július 19., kedd

Egy csepp piros


Múlt héten pár napot Torockón töltöttem, jóbarátok körében. Az ottani nyaralásaink szerves része a verandán heverészés kényelmes fekvőszékekben, régi lapokat olvasgatva, vagy épp békésen horkolva. Ez utóbbiak helyett egy délután inkább rajzolgattam ott, a Székelykő tövében, így most hetekre elegendő ötletem van. 

Ez a fülbevalópár az első megvalósult alkotás. Pont ilyennek rajzoltam-képzeltem, és nagyon meg voltam elégedve az eredménnyel :-D ...egészen addig, amíg Kolozsvár felé vezetve belém nem hasított a gyanú: lehet, hogy én ezt a mintát már láttam valahol? 

Nagyon igyekszem nem másolni. Van pár másolt darabom, de azokat ujjgyakorlatként, technikák kipróbálása végett készítettem, magamnak, és ide, a blogra sem teszem fel őket. Ami viszont az enyém, az legyen az enyém - a gond csak az, hogy a sok, interneten látott minta mind ott kavarog a fejemben, s ki tudja, be tudom-e mindig azonosítani a saját ill. a lopott ötletet. 

Hazaérve az első dolgom volt, hogy megnéztem azt a honlapot, ahonnan sejtésem szerint jöhetett az ötlet. Megnyugodtam: mégis az enyém ez a fülbevaló. Most már ismét nagyon meg lehetek elégedve vele :-D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése